ASW átrakócsiga

MÉDIA

A kombinált fuvarozás központi eleme az átrakási folyamat, amelyhez a Fliegl letolókocsik sokoldalú technológiával gyorsan felszerelhetők, ill. átalakíthatók. Ez különösen a változatos gazdaságok és vállalkozók számára jelent előnyt.

„Az idő pénz” – mondta Benjamin Franklin 1748-ban. Ez igaz a gabonaszállításra is. Minél kevesebbszer áll le a betakarító, annál kevesebb a pénzveszteség. Ez tökéletesen megvalósítható a kifejezetten gabonához készült Fliegl átrakó csigákkal. A letolókocsi és az átrakó csiga kombinációja képes addig bunkerezni a gabonát, amíg egy szállítójármű készen áll az átrakodásra. A Fliegl átrakó csiga segítségével a betakarító kihasználtsága jelentősen nő. Az átrakási bajnokok ÜLS 400 és ÜLS 500 változatban kaphatók.

ÜLS 400 átrakó csiga

Az ÜLS 400-as típusú átrakócsiga átmérője D=400 mm, átrakási magassága 4,3 m,
kapacitása 7500 kg/perc. Mindkét kivitel csigája hidraulikusan nyitható, és
hidraulikusan működtethető a nyitózsilip is . Összekötő kardántengellyel csatlakozik a
letolókocsi hajtótengelyéhez

ÜLS 500 átrakó csiga

Az ÜLS 500 a nagyobb változat, 500 mm-es átmérővel, percenként kb. 10 000 kg áttöltési kapacitással. Átrakási magassága kb. 4,6 m-ig növelhető. Mindkét kivitel csigája hidraulikusan nyitható, és hidraulikusan működtethető a nyitózsilip is. Összekötő kardántengellyel csatlakozik a letolókocsi hajtótengelyéhez.

Előnyök és lehetőségek

Az átrakó csiga működése

A Fliegl átrakócsigák hidraulikusan ki és behajthatók. Az átrakócsiga felső része oldalra felfelé mozdul, és automatikusan rögzül a véghelyzetében. Az összecsukás fordítva történik.

A csiga meghajtása a kocsi erőleadó tengelyéről történik. Átrakáskor a hidraulikus zsilipet nyitni kell.

ÁTRAKÓCSIGA FELSZERELÉSE